Skip to main content

Jejak Jejak Scotland

Yuppp…Nilah jawapan utk entri sebelum ni …Easter baru ni pi jejak kaki ke Scotland…2D 1N je…tu pun dah ok sangat2.. sib baik cik abg pun terima proposal nak ke Scotland ni…kalau dak g carboot je kot…ahaksss…

Nak kata Siri Jelajah Scotland tak juga...Cuma pergi dua tempat je… Glasgow and Edinburgh… tak ke bahagian utara Scotland pun..walaupun niat di hati tu nak sangat ke Loch Ness...kat Inverness (semata2 sebab lagenda Nessie), tapi memandangkan perjalanan dari Birmingham ke Loch Ness pun dah 7 jam lebih (tgk peta pun dah tau jauh gilerrr)....so, niat terpaksalah di batalkan..lagipun just 2D 1N je kat Scotland...

Nessie @ Loch Ness

Hari pertama ke Glasgow and Stirling pastu check in kat Livingston, Edinburh. Hari kedua baru lah round2 Edinburgh..cumanya dah budget nak balik awal...nak bertolak daripada Edinburgh dalam jam 3... so sampai Birmingham dalam kul 9 lebih lah... kalau lambat2 sangat2 lewat sangat sampainya...anyway, best gak le tour ke Glasgow, Stirling dan Edinburgh ni..Cuma ada org tu nak ke St Andrew Park tapi tak sempat...lain kali je lah ya...
Hmmm...oklah…for more pics kita tunggu next entry lah eik…bg den dapat idea2 nak mengarang....for now, jya ne….

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...