April 26, 2011

cuti cuti easter

wahh....tajuk mcm menarik je kan... cuti2 ke mana tu? kekeke... nak tau cuti ke mana... kekeke... nun ha..ke Studley tu... jauh kan... :)



tidak le ke mana2.. cuma ke carboot Studley je Ahad tu... kiranya carboot yg agak besar le kat kawasan aku ni... tapi bukan le sebab besar yg menyebabkan aku suka g Studley ni... tapi sebab tutup lambat... maklumlah aku ni bukan jenis pegang kunci nak bukak carboot pagi2... kalau sampai pun kul 10 atau 11 pagi... kiranya kalau kat Studley ni kul 11 tu masih ramai seller dan barang pun masih ok... kalau carboot lain, kul 11 tu silap2 ada dah bungkus barang nak balik daaaa..... itulah yg menyebabkan aku gemar g Studley ni...:)