Skip to main content

Salam 2013...

Salam 2013 semua...

alhamdulillah, permulaan tahun baru bermula dengan baik.. hmmm, kalau ikutkan end of Disember sebenarnya.. one of my paper accepted to ICEIT 2013 @ HK... and this paper will be published in the volume of IJIET.. satu permulaan yang baik.. maklumlah baru berjinak2 dalam merajinkan diri menulis dalam setahun dua ni.. kawan2 lain dah gear 4, tapi aku ni baru nak masuk gear 2..huhuhuhu... betullah kata pepatah, alah bisa tegal biasa... dulu masa start memang rasa susah, takde idea dan macam2 lah.. tapi bila dah dapat flow tu, alhamdulillah laju lah skit... cuma biasalah kalau time stuck tu tetap stuck kan...


cumanya... ada satu cumanya..huhuhu.. disebabkan beberapa hal yang tak dapat dielakkan, aku tak dapat le nak pegi present paper ni kat HK... tapi takpelah kan... dapat publish pun dah ok lah tu... lain kali, hantar plak kat conference lain..mana tau ada rezeki di terima dan dapat pegi kan..kan..kan...

semoga 2013 ni bertambah2 baik buatku dan keluarga... impian lama masih ada yg belum tercapai, tapi takpe kita carry forward le ke 2013 ni... tapi azam baru tetap di tanam... insya allah aku akan cuba capai tahun ini dan harap akan tercapai lebih baik lagi pada 2014... ... org kata impian dan dream tu satu doa juga kan.. kalau kita impikan dan imagine + usaha..tak mustahil ia akan terjadi... dan kadang2 ia datang pun tanpa di jangka... insya allah....


Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...