Skip to main content

sehari @ ICCIS 2012

Alhamdulillah...selesai sudah ku menghadiri ICCIS 2012 kat KLCC... memang kalut jugak lah.. conferencenya dari 12-14 June 2012, tapi aku cuma pergi 2 hari 1 malam... lama dah tak ke KL sendirian so ala2 macam pelancong jugak lah... hahaha.. macam lagi expert jalan2 kat oversea je daripada tanahair sendiri bunyinya.. menyampah plak org baca ni... :)


Nasib baik ada adik aku si Uda ni.. yg memang very the expert dengan KL... so dia lah jadi pemandu ku dari KL Sentral ke Quality Hotel, KL... tapi dari Quality Hotel aku turun naik LRT je lah nak ke KLCC tu... sonang... walaupun bersosak2 ngan org ramai.. maklumlah waktu pegi tu waktu org nak masuk keja.. waktu balik pulak, waktu org balik keja.. nasiblah...

Masa kat KLCC tu, tgh syok2 duduk dalam dewan sementara nak tunggu perasmian tu ternampak le plak gang satu fakulti, si Nazri... apa lagi aku melambai2 le suh dia join aku... kiranya adalah kawan dari acara perasmian, masa keynote speaker nya syarahan dan masa lunch... masa lunch ni plak terjumpa Dr Zuki..pensyarah UMP.. dulu2 sama2 satu tempat keja lama ngan Dr. Zuki ni masa kat Pekan... tapi takde sesi fotografi ngan Dr Zuki.. maklumlah tgh lunch.. aku pun lapar masa ni.. makanan sedap2... hehehe


lepas makan, aku ngan Nazri berpecah.. maklumlah sesi aku ptg tu.. kenalah ready apa yg patut kan... dah le jadi chairperson... terkezut gak masa dapat schedule tu.. nama naik jadi chairperson... tapi tak, kita jalankan je tugas tu... 

alhamdulillah, aku dapat menjalankan tugas sebagai presenter dan chairperson dengan jayanya (wahhhh...puji diri sendiri...).. ye lah sape lagi nak puji kalau bukan kita kan... clap for urself...hehehehe... lepas dah settle present dan tutup sesi petang tu..aku pun bergegas2 ke TBS... masa datang tak sempat nak explore TBS ni... bila nak balik ni baru sempat explore.. very impressive... teratur dan nampak ekslusif.. harap2 sentiasa begitulah...  




well.. naik bas, apa lagi..letak kepala.. pejam mata...lena lah... dan alhamdulillah sekali lagi...selamat sampai ke destinasi yang di tuju....

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...