Skip to main content

Facebook oh Facebook

Facebook?? Masa mula2 member suh register..memang malas sangat.. sebabnya takut bersawang je nanti… sejarah membuktikan Friendster ku pun dah penuh sawang….jarang sekali di update…tapi akhirnya register gak FB sebab leh gak le keep track ngan kawan2…tapi jarang2 sekali nak jenguk2 FB ni… rasa serabut plak tgk application yg melampau2 banyaknya… sekali-skala login bila nak accept request teman2 lama mahupun baru… apa salahnya memulakan ataupun menyambung ukhuwah kan…

tapi semalam....entah angin kus kus apa yg melanda… rajin plak jenguk FB… lepas dah accept few request..tetiba tgk macam ada quiz menarik plak utk di jawab…


What HEROES character are you?.... dah le mood masa tu maca ala2 nak makan org..ngatkan dapat Sylar...tup2 resultnya??? ni ha resultnya..

Ira took the "What HEROES caracter are you?" quiz and the result is Peter Petrelli.

You are a nice person and very sensible.

pastu tadi...duk godeh2 FB...jawab le satu lagi kuiz...'Where should you be living?'...yg ni dah agak dah resultnya...

Ira just took the Where should you be living? quiz and got the result: The Country..

The Country: You are tired of living in a crowded place where there's too much concrete and not enough green. You want to live out in the country, preferably somewhere with a barn, a river and lots of wide open spaces where you can unwind and enjoy the quiet.

macam best plak jawab quiz2 ni...hahaha...dah macam tak de keja plak.. sib baik soalan skit2 je.. kalau dak..tak kuasa jugak nak menjawabnya....

ira: Sylar...my fav villain...


Komen2:

dav_perantau said…

salam..akak saya pun baru ada afcebook tapi xpandai guna pun..mcm ner nak add akak..email aper?
02 April 2009 21:20

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...