Skip to main content

Dari Malaysia singgah ke Birmingham...

19-22 Mac baru ni..... sorang member dari Malaysia datang sini…Idzwan…member UUM…gara2 promotion air asia..dia amikle kesempatan bercuti kat sini…tapi sekejap sangat…seminggu je…apakan daya…sebabnya, insya allah akan menunaikan umrah pula minggu seterusnya….semoga semua urusan dipermudahkan…

Along dengan aksi malu2 kucingnya...

dalam flight tu ada Along sekali…anak sedara member (Ecah)…dia nak present paper kat Berlin…tapi amik flight ke UK dulu…tapi sempat jumpa kat airport je lah…sebab dia datang ngan SV…so memang dia akan ikut SV dia…tak dapatlah nak bawak Along jalan2 ngan kita org…yg penting ada bekalan dari Msia..thanks Ecah n Along..ngat gak ko kat favourite kami eik…

idzwan...

Berbalik citer pasal Idzwan ni..ala2 promo gitu…takpe.. eligible bachelor …Idzwan ni orgnya peramah and senang mesra ngan sesape je…PA skill memang mabeles… jenis yg tak berkira…lagi2 kalau ada rezeki lebih…zaman2 study dulu merasalah banyak kali dia belanja gang2 seperjuangan makan…tak pun kita org yg paksa rela dia belanja…hahahaha…maklumlah masa tu kami semua tak keja, full time student…dia ada side income… side income apa??? Korang kena klik sini...(IDZWAN)…yg mana satu ya antara 4 org tu??

So, sempena cuti2 UK ni…tempat yg direquest tak lain dan tak bukan pi stadium…tak de tempat lain ke korang nak pergi eik…bola..bola dan bola… So, antara tempat yg kita org pergi..Villa Park (harus le pergi…dah dekat benar ngan umah..), Old Trafford, Anfield, Manchester City, Everton ngan Emirates Stadium (Arsenal)...aku yg tak expert pasal bola ni pun leh tau skit2 nama2 stadium ni...hahaha...gara2 korang ler...masuk ni dah dua kali ke Old Trafford, Anfield ngan Emirates Stadium..sib baik tak cukup masa, kalau tak confirm ke Chelsea gak kan...yg penting hajat utama dah termakbul kan…kalau tak teringat2 plak..lagi2 Emirates Stadium tuh…:)

Lain2 bawak le dia round city centre…sambil shopping skit2…aku plak yg dok seronok tengok dia shopping…pemberi galakan sepenuhnya…:)… tapi worth la…sebab most barang yg dibeli tu memang murah sangat dari harga kat Msia…menurut kata tuan punya badan lah… aku setuju je… pagi Sabtu tu sebelum siri jelajah stadium sempat gak le bawak ke car boot…alhamdulillah…car boot besar gak hari tu…ramai booters…aku plak yg beria beli barang kat carboot…ala, bukan beli apa sangat..beli novel jer…dah tu memang favourite aku…tgh dok kumpul koleksi Cecilia Ahern, Sophie Kinsella dan John Grisham.. masih tak cukup satu set lagi… Idzwan beli apa ya? Aku rasa dia shopping barang utk Batrisya…anak member kami gak Ismandi…Trisya ni rapat giler ngan Uncle Idzwan….so, haruslah dia teringat sokmo kat Trisya…

Sempatlah 3 hari kami bawak Idzwan jalan2…Khamis malam Jumaat sampai sini…Jumaat gi city centre…sabtu ke carboot, manchester n liverpool, Ahad ke Emirates stadium pastu tengahari tu terus hantar dia ke St Pancras International Station…nak ke Paris plak selama 3 hari…dia ada member kat sana…mudahlah skit nak berjalan2..kalau dak macam ayam ngan itik…depa mana nak cakap in english sangat…:) Idzwan, nanti ada rezeki lebih nanti datanglah lagi…kali ni datang lama skit...


IRA: jgn lupa tiket konsert CT ya...hahahahha

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...