Skip to main content

Disneyland, my childhood dream

Disneyland???? my childhood dream... mana taknyer... kecik2 suka sangat baca citer Walt Disney...fairy tales..cinderella, snow white, sleeping beauty, tgk mickey n minnie mouse lah.. macam2 lagi... so mulalah berangan nak ke Disneyland... tak kisahlah mana satu...
aku aku lah sindarella..lalala...lalala...

beauty and the beast

Is my dream come true? Well, don't know lah... hopefully, takde aral next week dapatle jejak kaki ke sana... Christmas vacation ker? muahahhaha... not really... term break n the building will be close during Christmas n Boxing day... so, baik pi jalan2... although quite a lot of work need to be done during this term break...yg pasti lepas 3-4 hari bercuti...need to recharge my battery... recharge kasi mood cuti tu ilang.... kalau tidak naya... early Jan kena submit dua perkara... so, lepas jalan2 kenalah tukar mode cuti kepada mode kerja..kerja...kerja... study..study...study...
apa2 pun skrg tgh tak sabar2 di landa perasaan nak menjejak kaki ke Disneyland..tapi kena tempuhi 3 hari mode kerja/study dulu nooo....Khamis baru tukar ke mode cuti...

ira: harap2 tiada aral yg melintang...maklumlah, kita hanya merancang...tuhan yg menentukan...berdoalah agar segalanya berjalan lancar...

Komen2..

Cik Feresa said...
Bes btol pi Disneyland..bilala sini nak ader..huhuh..
20 December 2008 01:39

iRa said...
takde aral, 27 ni bertolak ke sana...:)
20 December 2008 10:20

Xeaa said...
My childhood dreams too!
Uwaaaaaa!!!!
Best nyeeeee
23 December 2008 19:28

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...