Skip to main content

Another Graco Booster & Car Seat

satu lagi booster & car seat Graco bakal di shipping ke Malaysia....ada member minta belikan..seperti yg pernah di beritahu sebelum ni..katanya mahal kat Msia...maybe sebab belum luas lagi penggunaannya...
Amik gambar kotak je...

lebih kurang macam ni lah rupa booster tu...cuma ni bukan gambar sebenar..amik dari internet...yg nampak macam telinga kiri & kanan tu cup holder...bolehlah buat letak mug/botol susu ke...takdelah or kuranglah tumpah2 nanti....



ni lah rupanya car seat tu..macam2 ada...tapi yg ni lah bentuk yg di pesan oleh member...cuma ni gambar dari internet...bukan gambar sebenar...tapi kat atas tu gambar kotak sebenar...bukan kotak je lah...dalamnya ada isinya....yg nampak macam warna kelabu terkeluar skit tu tempat letak cawan or botol susu kanak2.....function yg sama macam booster... so, takde lah tumpah2 air nanti...

Comments

Popular posts from this blog

SimplySiti.. aku terpengaruh, tapi...

kenal tak logo kat atas tu?? haaa... tu lah produk terbaru Dato' Siti Nurhaliza... rangkaian kosmetik dan skincare... bila tahu je Siti Nurhaliza dah kuarkan produk kosmetik sendiri, mulalah terasa2 gatal tangan nak membeli dan mencubanya... tapi apakan daya... ada sape2 sudi ke nak kirimkan??? wahhhhh..terlebih sudah... kalau baca review pengguna, kebanyakannya positif... ada yang kata tekstur compact powdernya sangat halus... ada yang kata setaraf ngan loreal... ada juga yang kata lipsticknya tak mengeringkan bibir... tapi ramai yang kata Simply 5 produk paling best... tang mana bestnya tu, kenalah tanya siapa yang dah guna ya... pasal harga ada yang kata murah, ada yang kata mahal... ada juga yg kata berbaloi le dengan kualitinya...apa2pun tepuk dada tanya wallet ya... kalau tanya aku, aku teringin nak cuba kosmetik je setakat ni.. sebab kalau skincare, aku ni pengguna setia Nutrimetics sejak bertahun-tahun-tahun yang lalu.. dah serasi bersama... tapi tak tau le kot kalau guna S...

Terima Kasih Daun Keladi....

I've got this nice Guess watch as birthday gift from my hubby...thanks cik abang sayang... tahun depan nak lagi besday present eik...hehehehe... ikutkan memang aku ada menyebut nak jam ni..tapi nak tali warna merah... tapi 'dia' cakap, tahun ni takde present sebab aku dah banyak perabih duit...tak reti berjimat...ekekeke...aku sengih je lah... rupanya..isnin pagi lepas hantar aku, ada org tu senyap2 g city centre cari jam ni... tapi takde warna merah.... so, lepas aku balik umah... dia pun citerlah yg dia cari hadiah tapi yg tali merah takde...so, tak berani nak beli takut aku tak berkenan...huhuhuhu...aku pun dengan tersengih2 dengan jayanya pun bgtau... 'takpe, tali warna lain pun takpe' ...hahahhaha... maka dengan itu dapatlah seutas jam tangan bertali putih... sekali lagi..thanks ayang kus....:) confirm pakai dengan jayanya jam ni...

Parcel from Ecah

Minggu lepas…balik2 umah je, tengok2 ada satu parcel menanti… mula2 ngatkan barang ebay cik abang…rupanya nama aku kat kotak tu… ‘eh..daripada sape plak ni?’ aku confuse gak sape yg hantar... Belek belakang...oh daripada cik ecah rupanya... cik ecah pun satu, suka buat surprise... kirim2 tak cakap ngan aku... apa2 pun thanks ecah... aku dah dapat agak dah apa dalam kotak tu...hehehehe...apa lagi, bukak dengan jayanya... eh...nampak ada 2 helai tudung ekin... satu warna coklat satu warna hitam... pastu ada CD utk cik abang... bawah skit baru nampak Sabun Taharah yg aku minta dia belikan dan poskan... tau pun daripada Nita pasal sabun ni... mudah lah untuk aktiviti samak menyamak ’used tableware’ and kitchen appliances nanti... ni lapisan atas... kat bawah tu ada banyak lagi Sabun Taharah... CD dah selamat di ambil dan di letakkan dalam kereta...tak sempat snap lagi... Tudung2 tu semua muat2 muka aku... thanks ecah...bolehlah melaram ngan tudung baru... hehehehe.. Cik abg plak tersenyu...